Wednesday, April 30, 2008

AnimeCorner

AnimeCorner

Bu yılın başında içeriğinde çok sayıda Japon çizgi filmi bulunan AnimeCorner.nl adresli müthiş bir siteye rastlamıştım. 2 ay içinde ilgimi çeken animelerin hemen hemen tamamını indirdiğim için (200'den fazla dosya indirdiğimi tahmin ediyorum) siteyi neredeyse 3 aydır ziyaret etmiyordum. Bugün yeni bir şeyler eklenmiş mi diye bakınca movies adlı bölümde 2 yeni film gördüm ve şu an onları indirmekle meşgulüm... Animelerden hoşlanıyorsanız bu siteyi düzenli olarak takip etmenizi tavsiye ediyorum. Ongoing series, complete series, OAV's ve movies adlı bölümlerden ulaşabileceğiniz animelerin tamamı İngilizce alt yazılı olarak RMVB formatında hazırlanmış ve RapidShare ve Megaupload sitelerine gönderilmiş...

Sitedeki movies adlı bölümde Zikzak'ta daha önce 700 MB'lık versiyonlarını verdiğim bazı anime filmlerin boyutları 200 MB civarında olanları da bulunuyor. Aynı filmlerin 700 MB veya daha büyük boyutlularını indirmektense AnimeCorner'daki daha küçük boyutlu versiyonlarını indirmek bana daha mantıklı geliyor. Bu durum sitenin diğer bölümlerinde bulunan 50 MB'lık çizgi diziler için de geçerli... Bu arada dosya boyutlarına bakıp görüntü kalitesi kötüdür diye düşünmeyin. 700 piksel eninde ve 200 MB boyutunda olan bir RMVB formatlı filmi AVI uzantılı versiyonuyla karşılaştırınca genellikle hissedilebilir bir görüntü kalitesi kaybı olmuyor...

RMVB formatındaki dosyaları RealPlayer'dan başka bir oynatıcıyla açamıyorsanız (ilk karşılaştığımda ben de açamamıştım) şu adresten indirebileceğiniz RealMedia Splitter adlı 179 KB'lık programı kullanmanız yeterlidir... RMVB formatlı filmleri, K-Lite Codec Pack ile birlikte gelen Media Player Classic'i kullanarak izleyebileceğiniz gibi Zoom Player ile de (Zoom Player'ı tavsiye ederim) izleyebilirsiniz. Bazen sorun yaşatsa da BS Player da genellikle bu formattaki dosyaları çalıştırabiliyor...

Çeşitli türlerde 150 civarında çizgi dizinin yer aldığı sitenin, movies adlı bölümünde bulunan filmler şunlar: The Girl Who Leapt Through Time, Brave Story, Tokyo Godfathers, Puss in Boots, Full Metal Alchemist, Blood - The Last Vampire, Air, Jin Roh - The Wolf Brigade, Ah! My Goddess!, Giniro no Kami no Agito, Nitaboh, Ruroni Kenshin, The Cat Returns, Spirited Away, Princess Mononoke, Wonderful Days, Howl's Moving Castle, Appleseed, Neon Genesis Evangelion... Bu filmlerin bazılarına ait uyumlu Türkçe alt yazıları toplu olarak şu sayfadan indirebilirsiniz...

No comments: